Laakkwartier 2 - ODB 2

Lekker in het najaars zonnetje genieten en dat deed ik dus lekker voetballend odb was een maatje te groot voor laakkwartier.
Leuke combinaties mooie goals waarvan 1 zeker bij veronica inside het zo momentje had gehaald .
Een scherpe voorzet vanaf rechts naar de tweede paal missen was het moeilijkst en uiteraard koos de speler voor deze optie raakte de lat daalde op het hoofd van de tegenstander en dus goal.
Na rust toch weer best leuk voetballend odb .
Na een kwartier bij de stand van 0-4 ben ik naar odb vertrokken eindstand is 2-4 geworden.
Mannen gefeliciteerd en hou het vast we zijn goed bezig.

ODB 1 - Quick 2

Bij ODB 1 was maar 1 ding belangrijk winnen om door te gaan.
Een leuk en goed voetballend quick 2 werd het zeker door een goed spelend odb goed partij gegeven leuke en mooie combinaties resulteerde in een 2-0 voorsprong.
En ja toen zag ik toch was het zo iets van angst en iets te groot veld waar quick gretig gebruik van maakte rust 2-2
Ja toen de tweede helft het leek wel of wel nog in de kleedkamer zaten en stonden voordat we het wisten 2-5 achter.
Gelukkig herpakte odb zich het laatste kwartier wat wissels iets meer risico nemen en ja hoor de 3-4 en de 4-5 kwamen op het scorebord helaas vielen de 5de en de 6de goal niet.
Waarmee het beker avontuur voorbij is.
Maar niet getreurd met opgeheven hoofd stappen we volgende week de competitie in .
Ik heb er vertrouwen in
Mannen succes volgende week in de competitie en deze supporter is van de partij
Tot volgende week

Bekerstand ODB 1

Stand ODB 1